یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

جشنواره فرهنگي هنري با گستره استاني در هنديجان برگزار مي شود

۴۹ بازديد

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي هنديجان از برگزاري جشنواره فرهنگي هنري به منظور پيشگيري از شيوع ويروس كرونا و استفاده از ظرفيت فرهنگي هنري هنرمندان هنديجاني در بخش هاي مختلف خبر داد.

به گزارش خور نيوز و به نقل از روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان،مسعود ميرزاپور با اعلام اين خبر افزود: در اين جشنواره،ضمن بهره برداري از پيام هنري هنرمندان در كنترل شيوع ويروس كرونا و ترغيب به ماندن در خانه، از خدمات ارزنده كادر بهداشت و درمان نيز قدرداني مي شود.

وي با اشاره به بخش ها و موضوعات جشنواره،اظهار كرد: اين جشنواره در بخش نمايش هاي كوتاه استندآپ كمدي با موضوع در خانه بمانيم (حداكثر 4 دقيقه)، خوشنويسي، نقاشي و شعرخواني با موضوع در خانه بمانيم، دوبله و دابسمش با موضوع در خانه بمانيم (حداكثر 4 دقيقه)، اجراي صوتي جزء سي قرآن كريم (حداكثر 4 دقيقه) و خوانش فرازهايي از نهج البلاغه به صورت صوتي برگزار مي شود.

ميرزاپور مهلت ارسال آثار را 5 ارديبهشت 1399 اعلام كرد و ادامه داد: علاقه مندان مي توانند آثار خود را به شماره ي همراه 09169542364 در واتساپ با ذكر نام،نام خانوادگي و شماره تماس ارسال كنند.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي هنديجان گفت: در هر بخش جشنواره از موضوعات مطرح شده (به طور مجزا) به 3 نفر از هنرمندان و در مجموع به 21 نفر كه بر اساس داوري، آثار برتري ارائه كنند جوايز نقدي اهدا مي گردد.

وي از همه هنرمندان استان،بويژه هنديجان درخواست كرد با جديت و ايده پردازي در اين جشنواره شركت كنند و خاطرنشان كرد: بدون شك با ابزار كارساز فرهنگ و هنر مي توانيم سهم عمده و بسزايي در فرهنگ سازي و تشويق به در خانه ماندن و كمك به كادر زحمتكش بهداشت و درمان در كنترل اين بيماري و مهار آن در شهرستان هنديجان داشته باشيم.

گفتني است،اين جشنواره به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي با حمايت دفتر امام جمعه،فرمانداري و شوراي فرهنگ عمومي شهرستان هنديجان برگزار مي شود.

 


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد