یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

راه ضبط فيلم از صفحه كامپيوتر

مجله اينترنتي تفريحي سرگرمي علمي آموزشي

راه ضبط فيلم از صفحه كامپيوتر

۷۷ بازديد

شما در هر كسب و كاري كه باشيد ، با توليد محتواي ويديويي جذاب مي توانيد تحولي بزرگ در سود آوري و فروش و همچنين معرفي برندتان ايجاد كنيد.

 اگر مدرس هستيد ، با توليد فيلم هاي آموزشي جذاب مي توانيد به عنوان يك مدرس حرفه اي مطرح شويد. يا اگر يك محصول توليد مي كنيد ، با محتواي ويديويي مي توانيد به معرفي محصولتان بپردازيد ، يا روش استفاده از آن را براي مشتريان توضيح دهيد.

 در اين مقاله در نيوتكس ما به شما توضيح مي دهيم كه در توليد محتواي ويديويي بايد چه كار هايي انجام دهيد تا بيشترين تاثير را بر ذهن مخاطب بگذاريد. سپس  نرم افزار هاي ضبط فيلم از صفحه كامپيوتر پر كاربرد را به شما معرفي مي كنيم كه به سادگي بتوانيد به توليد فيلم آموزشي بپردازيد.

نرم افزار كمتازيا :

اين نرم افزار را بايد بهترين نرم افزار توليد ويديو بناميم.

با كمتازيا مي‌توانيد تنها از بخش‌هاي خاصي از صفحه نمايش فيلم بگيريد و هر بخشي را كه دوست داريد حذف كنيد. بعد از اينكه كار ضبط فيلم تمام شد ، مي توانيد بدون نياز به هيچ نرم افزار ديگري به ويرايش فيلم بپردازيد و كارهايي مثل حذف بخش‌ هايي از فيلم و تنظيم بلندي صدا را انجام دهيد.

شما همچنين مي توانيد سرعت ويديوي خود را كم يا زياد كنيد ، به آن متن اضافه كرده و حاشيه نويسي كنيد و حتي فايل صوتي بر روي ويديو قرار دهيد و يك فيلم موزيكال زيبا توليد كنيد. اين نرم افزار قادر است حركات ماوس و فشردن كليد هاي كيبورد را نيز ضبط كند كه براي آموزش هاي كاربردي بسيار مفيد است. كمتازيا همچنين قادر به ضبط تمامي عناصر يك پروژه PowerPoint همچون زمان بندي اسلايد ها ، انيميشن ها و همين طور صدا هاي داخلي هر اسلايد است.

نرم افزار كمتازيا اين امكان را به شما مي دهد كه به صورت حرفه اي به حذف نويز بپردازيد و سپس ويديو را در هر فرمتي كه دوست داشتيد ذخيره كنيد. شما همچنين مي توانيد با قابليت Zoom اين برنامه ، در هر نقطه اي از فيلم كه خواستيد زوم كنيد تا تاكيد بيشتري روي آن نقطه داشته باشيد.

 

 نرم افزار اسنگيت :

Snagit هم يكي ديگر از نرم افزار هاي حرفه اي براي توليد محتواي ويديويي است. اين نرم افزار هم توسط سازنده كمتازيا يعني كمپاني TechSmith ساخته شده ، اما امكانات كمتري نسبت به كمتازيا دارد.

با استفاده از برنامه اسنگيت مي‌توانيد از صفحه دسكتاپ خود فيلم بگيريد و هر بخشي از آن را كه دوست داشتيد ويرايش و حذف كنيد. سرعت ويديو نيز در اين نرم افزار تنظيم پذير است.

با Snagit مي توان افكت‌هاي مختلف به ويديو اضافه كرد و همچنين روي آن متن ، عكس و يا اشكال هندسي اضافه كرد.

نرم افزار اسنگيت يك نرم افزار سبك و سريع و كار راه انداز است و اگر به امكانات خيلي پيشرفته اي نياز نداريد توصيه مي كنيم كه از همين نرم افزار استفاده كنيد. اين برنامه هم همچون كمتازيا در نسخه هاي نصبي و بدون نياز به نصب در دسترس است.

 

 ادامه مطلب رو در سايت نيوتكس بخوانيد :

https://newtechs.ir/business-evolution-with-educational-videos/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.